Treeningud

Treeningud

BodyBump

Bodypump 60 min Les Mills kontsepttreening BODYPUMP® on muusika saatel tehtav jõuvastupidavus treening. Tunnis kasutatakse kangi, lisaraskuseid ja stepipinki. Tunniajase kangitreeningu käigus treenime kõiki keha suuremaid lihasrühmi. Treenija saab kangile asetatavate raskuste suurust ise reguleerida. See muudab treeningu kõigile jõukohaseks ja suurenevate raskuste puhul ka arendavaks, stimuleerides keha saavutama üha paremaid tulemusi. Fookuses on lihasvastupidavus ja suur korduste arv. 

FitBox

Fitbox on lõbus lihtsa koreograafiaga kõrgema pulsisagedusega tund, mis pakub suurepärast koormust südameveresoonkonnale ja kogu kehale aidates inimetel saada veelgi paremasse füüsilisse vormi. Lisaks mõjub tund hästi ka vaimule ja üldisele enesetundele. Erinevate võitluskunstide löökide sooritamine maandab ka suurepäraselt stressi! Tund algab soojendusega, järgneb tõhus lihtsa koreograafiaga osa jalgadel, kuhu on põimitud erinevad löögid ja võitluskunstide elemendid. Tunnis on ka veidi lihasharjutusi. Fitbox lõpeb venitusharjutustega. Tundi on oodatud nii mehed kui naised. Tule ela end välja!

Kõht-selg-tuhar

Kõht-selg-tuhar  – Lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt selja-, kõhu-, ja tuharalihaseid, haarates mõningal määral kaasa ka teisi lihasgruppe. Tund algab lühikese lihtsa soojendusega. Kasutatakse hantleid, stepipinke, fitballe, kummilinte jt vahendeid. Tund lõpeb venitusharjutustega.

BodyToning

BodyToning – Mitmekülgne tund annab hea koormuse ning läbi efektiivse lihastreeningu ilusa toonuses keha! Harjutuste raskusastet saab treenija ise reguleerida valides sobivad vahendid. Treening lõpeb lõõgastavate venitusharjutustega. Sobilik meestele-naistele, algajatele-edasijõudnutele!

 

Bodyfitball

Kerge lihastreening, kus kasutatakse suurt võimlemispalli. Korraliku koormuse saavad korsetilihased ja õlavööde, treenitakse ka teisi lihaseid. Treening annab ilusa kehahoiaku ja tasakaalustatud lihased. Tund lõpeb mõnusa venitusega.

Fatburn

Treening algab aeroobse osaga, kus hoitakse pulssi rasvapõletustsoonis. Ei tehta keerulisi sammukombinatsioone. Tund on ülesehitatud nii, kus lihastreening vaheldub aeroobse osaga, kasutatakse ka kergemaid raskuseid ja stepipinki. Treening lõpeb kerge venitusega. Fatburn tund sobib kõigile, kes soovivad kaotada kaalu, arendada oma vastupidavust ja vormida kaunid lihased.

Ringtrenn

Treening algab sissejuhatusega, kus  tutvustatakse harjutusi ja nende sooritustehnikat. On sobilik nii algajale harrastajale kui ka edasijõudnud treenijale. Koormusi saab ise kergesti reguleerida vastavalt võimetele ja eesmärgile. Treening aitab viia lihased toonusesse ning parandada üldist füüsilist vormi. Põhiosa toimub  nn “jaamades”, sooritades harjutusi nii üla- kui alakehale ~1 minuti jooksul, liikudes seejärel järgmisse “jaama”. Treeningu jooksul tehakse 10-12 harjutust ja 2-3 ringi. Treening lõpeb venitusharjutustega kõigile treenitud lihasgruppidele.

CrossTraining 

 Mitmekülgne ja laiahaardeline jõu-ja vastupidavustreening, mille aluseks on eranditult funktsionaalsed ehk inimese igapäevast liikumist kopeerivad harjutused. Treeningprogrammi järgi saab treenida igaüks – sõltumata vanusest, soost, eelnevast treenitusest. Kõik harjutused on kohaldatavad vastavalt treenija võimetele ja eripäradele.

JõusaaliABC 

Mõeldud uutele jõusaali huvilistele, kes aga ei tea, kuidas õigesti kardioseadmeid ja trenazööre kasutada. Samuti räägib treener, kuidas on hea üles ehitada efektiivne jõusaalitreening!

Step&Body

Stepipingiga tehtav treening. Tund algab soojendusega, kerge kombinatsioon stepipingil ja tunni teises pooles kasutatakse lihastrenniks erinevaid vahendeid (hantlid, kettad, matid jm) Tund sobib kõigile, kuna raskusi lihaspooles saab ise valida. Stepi treening põletab tõhusalt kaloreid ja on hea Sinu südamele! 

Gymstick

Gymstick on turvaline treeningvahend, mis ei lase harjutusi valesti sooritada ja on seetõttu väga efektiivne. Liigutakse kergemast raskemate liigutuste poole ja tunnis treenitakse läbi kõik tähtsamad lihasgrupid. Gymstick treeningus ei ole keerulisi sammukombinatsioone ja tund on sobiv nii naistele kui meestele, olenemata füüsilisest sooritusvõime tasemest. Vastavalt Gymstick’i tugevusele saab iga treenija valida endale sobiva raskusastme. Rohelised on kergemad ja mustad raskemad! Treening toimub spordijalanõudes.

TRX®

TRX® on  kogu kehale koormust pakkuv treening, kus kasutatakse erilist spordivahendit ja raskusena omaenese keha. Tõhus, kerelihaseid kaasav tund suurendab jõudu, painduvust, vastupidavust ja tasakaalu.Treeningus puuduvad keerulised kombinatsioonid ja harjutusi on lihtne järgi teha. TRX annab mõnusa koormuse ka paljude alade sportlastele.

TRX algajatele on tund, kus treener keskendub rohkem klientide parandamisele,aitamisele ja tehakse kergemaid harjutusi. Hea tund, kust saada põhjalik alustala edaspidiseks. 

 

Zumba

Ladina-Ameerika stiilis emotsionaalne tantsuline fitnessprogramm. Zumba on ülesehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele, millele lisatakse erinevatele tantsudele iseloomulikke ning fitnesselemente. ZUMBA® sobib kõigile, ka neile, kes pole varem tantsu või aeroobikaga kokku puutunud. Zumba tund on tõeline pidu sinus eneses, mitte lihtsalt kuiv treening.

Zumba tund arendab vastupidavust, põletab tõhusalt kaloreid, toob naeratuse näole ja paneb puusad nõksuma! Tunni lõpus treenime käsi ja kerelihaseid! Eelnev tantsuline kogemus pole üldse vajalik!

YOGAFUNC

YOGAFUNC 60min on fitness jooga tund muusika saatel, mis põhineb traditsioonilistel Ashtanga Vinyasa Yoga tehnikatel (asana, hingamine ja vinyasa). Tegemist ei ole traditsioonilise joogatunniga, vaid lõbusa ja efektiivse treeninguga. Tund sobib kõigile, kes soovivad proovida joogat ilma sügava süvenemiseta traditsioonilisse joogasse. Üks kava kestab 3 kuud. YOGAFUNCi harrastades saad tugevamaks, parandad painduvust ja tasakaalu, saad teadlikumaks oma kehast ning lahkud tunnist kindlasti hea positiivse laenguga.

bodyART

55 min

bodyART 55 min on Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha&meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest, kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone. BodyART aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust, kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. 
Kui tavapärane jõutreening keskendub pigem igale lihasgrupile eraldi, siis bodyART treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus, kus kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks. Mitmed harjutused treenivad tasakaalu ja viivad seeläbi fookuse keha keskmesse. Treening toimub paljajalu või sokkides ja mugavates sportlikes riietes. Sobib igal tasemel harrastajatele ja nii meestele kui naistele.

Bodybalance

55 min

Bodybalance 55 min Les Mills kontsepttreening BODYBALANCE® on harmooniline ühendus joogast, tai chi’st ja pilatesest. Täielik keskendumine, õige hingamine ja rida hoolikalt valitud harjutusi treenib meie jõudu, tasakaalu ja liikuvust ning seda kõike maheda muusika saatel. Treeningus saavad väga hea koormuse ka meie süvalihased, seda nii läbi harjutuste kui ka hea rühi hoidmise. Tehnika ja liigutuste kombinatsioon pakub füüsilist treeningut, ühtlasi tunneme aga ka sisemist rahu ja harmooniat.

Pilates 

55 min

Pilates 55 min – Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine, lülisamba stabiliseerimine ning füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine. Harjutusi tehakse aeglasemas tempos, oma keha tunnetades. Õpetatakse harjutuste sooritamise tehnikat, sõnavara, keha asendit. Pilatese põhimõteteks on keskendumine, kontrollimine, õige hingamine, liigutuste täpsus ja sujuvus.
Pilates algajatele on tunniplaanis eraldi tunnina. 

JoogaStreching

45min

45 minutiline tõhus venitustreening, millele eelnevalt oleks vajalik teha iseseisvalt kerge soojendus kardioseadmetel või osaleda eelnevalt rühmatreeningus. Treening sobib kõigile, kes soovivad arendada oma painduvust, taastada lihaste elastsus ja pikkus.

Lihashooldus ja venitus

60 min

Kuna igasugune koormus, eriti jõutreening, lühendab lihaseid, siis venitusharjutuste abil taastatakse lihaste normaalne pikkus ning säilitatakse nende elastsus, millega ennetame võimalikke vigastusi. Erinevate venitustehnikate kasutamisega vähendatakse treeningus lihaspingeid ja taastatakse nende elastsus. Lihashooldus on vajalik ennekõike selleks, et vältida vigastusi ning hoida lihastes toimuvaid ainevahetuslikke protsesse aktiivsena. Seejuures sobib lihashoolduse tund just taastavateks treeningpäevadeks, et kiirendada taastumist ning vähendada lihasvalu ja pingeid.

Joogavõimlemine

Tund on sobilik algajatele joogahuvilistele aga ka neile, kes soovivad tasakaalustada keha-meele seisundit. Tund põhineb Hatha - ehk kehalisel joogal, kus harjutusi sooritatakse kergelt, ilma liigse jõulise pingutuseta. Piisavalt on nii dünaamikat kui ka staatilisi asendeid ja kergeid venitusi.Töötatakse läbi põhilised keha energiakanalid elujõu vabaks kulgemiseks. Stressis, murelik või rutakas meel on  takistuseks inimese vaimses arengus. Kehaline jooga on lihtne moodus meele rahustamiseks ja oma tõelise Mina teadvustamiseks. Oled teretulnud!

ZumbaStep

Tund, kus on ühendatud lõbus ja kaasahaarav zumba ning stepaeroobika. See kardiotrenn aitab efektiivselt põletada kaloreid ning treenida ennekõike jalgu, tuharaid ja kerelihaseid. Tundi alustavale soojendusosale järgneb tantsuline intervalltreening, koormuse lisamiseks kasutatakse abivahendina stepipinki. Iga tants on üles ehitatud kolmele kuni neljale lihtsale põhiliikumisele. Tunni lõpetab venitusosa.